Info o knihách: 0908 564 063 |
info@knihymolnar.sk
Naše knihy
Naše knihy
Info o knihách: 0908 564 063 |
info@knihymolnar.sk
Hľadať
Profil
Košík
-
Naše knihy
Novinky
Knihy v slovenčine a češtine
Angličtina (tituly v Anglickom jazyku)
Učebnice
Hračky
Magnetky
Pexesá
Puzzle
Kalendáre
Diáre
Rôzny tovar
*KONTAKTY*
VŠETKO O DORUČENÍ
KAMENNÉ PREDAJNE a náš SKLAD
Žltá kniha budovania značky
35,90
€
Pridať do košíka!
Politika, hospodárstvo
Knihy v slovenčine a češtine
Literatúra faktu
Politika, hospodárstvo
Predchádzajúci tovar
Další tovar
Žltá kniha budovania značky
Kód tovaru:
671997
Skladom
35,90
€
Pridať do košíka!
Konečne kniha, ktorá spája brandbuilding a efektívne podnikanie do jedného celku a v dvanástich princípoch odpovedá na zásadnú otázku súčasnosti: „Ako zaujať a predať vo svete chaosu a sekundovej pozornosti?“ Kniha pre všetkých, ktorí rozmýšľajú o vy
Podrobnosti
Podrobnosti
Viac o produkte
Podrobnosti
Konečne kniha, ktorá spája brandbuilding a efektívne podnikanie do jedného celku a v dvanástich princípoch odpovedá na zásadnú otázku súčasnosti: „Ako zaujať a predať vo svete chaosu a sekundovej pozornosti?“ Kniha pre všetkých, ktorí rozmýšľajú o vybudovaní novej značky, transformovaní existujúcej firmy, produktu alebo samého seba. Krok za krokom a bez bullshitu.
Autor Michal Pastier je podnikateľ, investor a marketér s vyše pätnásťročnou praxou, ktorého tímy boli už pri viac ako 250 projektoch nových značiek. Svoje skúsenosti spracoval na vyše 600 stranách do troch fáz a dvanástich princípov, ktoré vie využiť každý (kmeň značky, ulica značky, maják značky, vzducholoď značky a mnohé ďalšie). Autor je praktik a predstaví vám konkrétne lekcie, jasné kroky aj upozornenia na pasce či drahé riziká a dá nové inšpirácie s viac ako dvomi stovkami obrázkov, grafov a príkladov. Žltá kniha budovania značky vás nielenže naučí, ako zarobiť viac, ale najmä ušetrí mnoho času, energie a finančných rezerv tým, že vám pomôže vyhnúť sa drahým a najmä úplne zbytočným chybám.
„Väčšina kníh o značkách boli knihy dizajnérov pre dizajnérov. Akademikov pre akademikov. Stratégov pre stratégov. Kreatívcov pre kreatívcov. Preto som chcel napísať knihu pre budúcich podnikateľov, rozbiehačov svojich značiek a nemarketérov tak, aby vás nezabila zbytočnou komplexnosťou a akademickosťou, nech to, čo čítate, viete rýchlo aplikovať. Nie je v nej zbytočne všetko, ale je v nej všetko, čo viete rýchlo využiť a vyskúšať.
Táto kniha je pre tých, ktorí nechcú filozofovať, čo je to značka, ale poznať odpovede na praktické otázky: „Čo mám pri rozbiehaní značky reálne robiť?“ „Na čo si dať pozor?“ „Ako postaviť vlastnú značku rýchlo a efektívne?“ „Aké sú konkrétne kroky pre rôzne fázy firmy alebo projektu?“ „Čo funguje dlhodobo a čo je len trend, móda, hype?“ „Čo má najväčší dopad na efektívnu komunikáciu?“ „Prečo si firmy právne chránia aj svoje farby?“ „Ako odlíšiť veci podstatné od vecí naliehavých?“ „Ako nešpekulovať a makať?” – Michal Pastier, Creative Director, Co-founder, angel investor, Darwin & the Machines, GoBigname.
Viac o produkte
Počet strán
:
596
EAN kódok
:
9788082580115
Vydavateľstvo:
barecz & conrad books
Autor:
Pastier Michal
Rok vydania:
2023
Podobné produkty
Novinky
Knihy v slovenčine a češtine
Angličtina (tituly v Anglickom jazyku)
Učebnice
Hračky
Magnetky
Pexesá
Puzzle
Kalendáre
Diáre
Rôzny tovar
*KONTAKTY*
VŠETKO O DORUČENÍ
KAMENNÉ PREDAJNE a náš SKLAD
Prihlásenie
E-mail
Heslo
Prihlásiť
Registrácia
Zabudol som heslo
Naše knihy
Profil
Košík
0
Nastavenia súborov cookie
Naša webová stránka používa cookies, ktoré sú nevyhnutné pre základnú prevádzku. Používanými marketingovými súbormi cookie môžete súhlasiť alebo nesúhlasiť. V tomto prípade tiež akceptujete
zásady ochrany osobných údajov
Nesúhlasím
Súhlasím