Info o knihách: 0908 564 063 |
info@knihymolnar.sk
Naše knihy
Naše knihy
Info o knihách: 0908 564 063 |
info@knihymolnar.sk
Rýchle vyhľadávanie
Profil
Košík
-
Naše knihy
Novinky
Angličtina (tituly v Anglickom jazyku)
Beletria pre dospelých
Cestovanie, mapy
Darčekové predmety
Detské filmy
Detské knihy
Diáre
Dizajn
Ezoterika
Filmy
Hobby a domácnosť
Hovorené slovo pre deti
Hry spoločenské
Hry vzdelávacie, náučné
Hudobné knihy
Kalendáre
Knihy na počúvanie
Komiks
Krása, móda, kozmetika
Kuchyňa, domácnosť, záhrada
Literatúra faktu
Obrazové publikácie
Oldies
Ostatné - nezaradené
Počítače
Populárne náučná pre dospelých
Prírodoveda
Puzzle
Samolepky
Spoločenské vedy
Varenie, nápoje, diéty
Video - dokumenty
Vzdelanie
Zahraničný rock&pop
Zdravie
Životná pomoc, psychológia
INFORMÁCIE
Backstage Talks 5
18,00
€
Pridať do košíka!
Dizajn
Dizajn
Predchádzajúci tovar
Další tovar
Backstage Talks 5
Kód tovaru:
136445
18,00
€
Pridať do košíka!
Backstage Talks je nezávislý časopis o dizajne a biznise plný úprimných rozhovorov so svetovými kreatívcami, stratégmi aj teoretikmi. Keďže vychádza len raz za rok, je stvorený na to, aby sa mohol čítať pomaly, zostal dlhodobo relevantný a priniesol
Podrobnosti
Podrobnosti
Viac o produkte
Podrobnosti
Backstage Talks je nezávislý časopis o dizajne a biznise plný úprimných rozhovorov so svetovými kreatívcami, stratégmi aj teoretikmi. Keďže vychádza len raz za rok, je stvorený na to, aby sa mohol čítať pomaly, zostal dlhodobo relevantný a priniesol čitateľom hodnotné myšlienky a tipy kedykoľvek naň siahnu. Nemal by chýbať v poličke žiadneho kreatívneho lídra, dizajnéra, marketéra, manažéra, ani fanúšika dizajnu.
V tomto čísle sme sa spolu so špičkovými profesionálmi vybrali hľadať správne tempo. Môžete sa tešiť na 12 dlhých rozhovorov — ako napríklad s ilustrátorom Jeanom Jullienom o tom, ako si vybudovať celoživotnú kariéru v odvetví posadnutom novinkami, s Galil Bichler o jej náročnej, rýchlej, ale napĺňajúcej pozícii dizajnovej riaditeľky v The New York Times magazíne, či s Rorym Sutherlandom z ikonickej britskej reklamnej agentúry Ogilvy o tom, prečo by sme nemali od ľudí očakávať, že sa budú správať racionálne, a oveľa viac!
Viac o produkte
EAN kódok
:
9788097262730
Počet strán
:
161
Väzba
:
mäkká
Jazyk
:
SK
Vydavateľstvo:
Slovart
Autor:
kolektív autorov
Podobné produkty
Novinky
Angličtina (tituly v Anglickom jazyku)
Beletria pre dospelých
Cestovanie, mapy
Darčekové predmety
Detské filmy
Detské knihy
Diáre
Dizajn
Ezoterika
Filmy
Hobby a domácnosť
Hovorené slovo pre deti
Hry spoločenské
Hry vzdelávacie, náučné
Hudobné knihy
Kalendáre
Knihy na počúvanie
Komiks
Krása, móda, kozmetika
Kuchyňa, domácnosť, záhrada
Literatúra faktu
Obrazové publikácie
Oldies
Ostatné - nezaradené
Počítače
Populárne náučná pre dospelých
Prírodoveda
Puzzle
Samolepky
Spoločenské vedy
Varenie, nápoje, diéty
Video - dokumenty
Vzdelanie
Zahraničný rock&pop
Zdravie
Životná pomoc, psychológia
INFORMÁCIE
Prihlásenie
E-mail
Heslo
Prihlásiť
Registrácia
Zabudol som heslo
Naše knihy
Profil
Košík
0
Nastavenia súborov cookie
Naša webová stránka používa cookies, ktoré sú nevyhnutné pre základnú prevádzku. Používanými marketingovými súbormi cookie môžete súhlasiť alebo nesúhlasiť. V tomto prípade tiež akceptujete
zásady ochrany osobných údajov
Nesúhlasím
Súhlasím